środa, 28 stycznia 2015

Poczta

Właśnie dotarło moje zamówienie ze sklepu internetowego Triny.pl !!!!


Skorzystałam z promocji w sklepie i zamówiłam kilka kosmetyków z dość dużą zniżką. Udało mi się też osiągnąć 90 zł zamówienia i przesyłka była za darmo. Tak wygląda paczka po otworzeniu. Widać jak dobrze jest zabezpieczona szklana butelka w tekturowej tubie. Wszystko przyjechało szybko i w całości. W gratisie otrzymałam nawet próbkę rokitnikowej maseczki do włosów Natura Siberica. Chętnie wypróbuję bo jeszcze akurat tego rosyjskiego kosmetyku nie używałam :)


Jest to już moje kolejne zamówienie w tym sklepie, wracam tu regularnie. Zawsze wszystko jest w porządku. Zamawiając rosyjskie kosmetyki korzystam tylko z dwóch sklepów online: Triny.pl oraz LawendowaSzafa24.pl. Aktualnie w Szafie jest promocja 20% na wszystko więc może warto skorzystać jeśli kusi was jakiś kosmetyk ze wschodu :)


Zamówiłam:

1. Organic Shop - Mydło do rąk brzoskwinia i róża - 500 ml - 11zł
2. KTC - woda różana - 190ml - 9zł
3. Kąpiel Agafii - DZIEGCIOWA maska do twarzy OCZYSZCZAJĄCA do łaźni - 100 ml - 7zł
4. Kąpiel Agafii - Biała myjąca GLINKA Agafii - pod prysznic i do łaźni - 100 ml - 8,40zł
5. Body Desserts - Cukrowy scrub do ciała SORBET MANGO antyoksydacyjny - 450 ml - 24zł
6. Body Desserts - Scrub do ciała TROPIKALNY MIX antycellulitowy - 450 ml - 24zł
7. Fitocosmetic - Kremowa Henna GORZKA CZEKOLADA z olejkiem łopianowym - 50 ml - 12zł

Teraz czas na testowanie produktów, nigdy wcześniej ich nie miałam. Ale oczywiście musiałam już wszystko otworzyć i powąchać. I strasznie mi się spodobał tropikalny scrub pachnący ananasem ! Już się nie mogę doczekać kiedy zacznę tego używać! No ale trzeba najpierw zużyć pootwierane pudełka.

Miałyście coś z mojego zamówienia? Lubicie kosmetyki rosyjskie?


3 komentarze:

  1. Bardzo lubię ten sklep i zakupy tam :) Z Body Desserts mam masło do ciała , jest mega duże i wydajne, końca nie widać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie mi się zdarza tylko czasami korzystać z usług poczty, ale jeśli coś zamawiam to momentami nie mam na to wpływu jaka będzie przesyłka. W sumie niedawno również czytałem o przesyłce paletowej https://www.sendit.pl/blog/przesylka-paletowa-w-jaki-sposob-wyslac-przesylke-na-palecie i jak widzę, to jest to ciekawe rozwiązanie jeśli chcemy wysłać coś większego.

    OdpowiedzUsuń