niedziela, 1 lutego 2015

Na ratunek

Podrażnienia, alergia na kosmetyk, słońce, sucha skóra czy odświeżenie w upalny dzień.
Woda Termalna URIAGE sprawdza się w każdych warunkach!

To moja ulubiona ponieważ nie trzeba jej osuszać. Inne również sprawdzają się praktycznie tak samo, dlatego przy zakupie takiej wody kieruję się aktualną jej ceną.
Tą kupiłam na promocji w Superpharm za 13 zł puszka 150 ml. Wtedy zawsze kupuję większe ilości, bo korzystam z niej ja i mój mąż. Świetnie też sprawdzi się jako codzienna pielęgnacja w zastępstwie toniku.

Są opinie, że nic nie robi, a docenia się dopiero jak skóra potrzebuje ukojenia.
Faktycznie, na co dzień to głównie taka forma odświeżenia, ale jak już wystąpią podrażnienia to świetnie koi i uspokaja skórę, nie tylko twarz. Wiem, że jest też polecana do pielęgnacji niemowląt pod pieluszką (ja jeszcze tego sposobu nie wypróbowałam, bo nie mam w domu modela).

Wersja 150 ml jest zawsze ze mną w domu, natomiast małe puszeczki 50 ml kupuję na lato i wrzucam do torebki i samochodu. Daje super orzeźwienie podczas upałów. Można ją stosować na makijaż, nic się nie rozpływa. Uratowała mnie ostatnio po wysypce alergicznej na szyi.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz