wtorek, 3 marca 2015

Zamówiłam z Yves Rocher

Moje włosy ostatnio przechodzą trudne chwile, raz są zaraz tłuste a raz suche i nie dają się ułożyć. Postanowiłam nie eksperymentować i kupić sprawdzony szampon. Najlepiej jak do tej pory spisywał się szampon z Yves Rocher z wyciągiem z hamamelisu. Dla ciekawości ten tajemniczy hamamelis to oczar wirginijski i zazwyczaj spotykamy go w kosmetykach pod tą drugą nazwą.

Wprawdzie do stacjonarnego sklepu Yves Rocher mam 5 minut samochodem, ale nigdy nie ma tam tego szamponu, więc złożyłam zamówienie na stronie internetowej. Zawsze przy takich zakupach kuszą mnie też te dodatkowe prezenty po przekroczeniu pewnych kwot zamówienia. Ja przekroczyłam o złotówkę kwotę 109zł, dlatego też dostałam dwa gratisy i przesyłkę w cenie.


Zamówiłam delikatny szampon z wyciągiem z hamamelisu 11,90zł za 300ml. Jak do tej pory to najlepszy szampon jaki miałam okazję używać. Nie uczula, nie podrażnia, dobrze myje, nie zawiera silikonów, pachnie świeżo i nie jest drogi.



Nawilżająca mgiełka do ciała z aloesem. Miałam już jedną i używałam w lato, kiedy nie lubię stosować balsamów bo wszystko spływa. Przyjemnie pachnie, ładnie nawilża, nie pozostawia tłustej warstwy na skórze. 33zł za 100ml. Mogła by być tańsza, bo nie jest zbyt wydajna, warto kupić na promocji. Ta poczeka do wakacji, teraz muszę używać bardziej maseł, bo skóra wysycha przy kaloryferach.



W prezencie mogłam wybrać jeden z zapachów żeli pod prysznic i tak oto mam 400 ml maliny, którą zostawiłam na cieplejsze miesiące.




Drugim prezentem jest zapach woda perfumowana Comme une Evidence. Producent opisuje go jako zapach kwiatowo-zielono-szyprowy. Bardzo kobiecy, uwodzący harmonijną czystością i naturalną elegancją: nuty roślinne kwiatów fiołka łączą się z promienną linią serca dzikich konwalii, aż wreszcie poczujesz zapach zmysłowego mchu. Nuta głowy: liść fiołka, Nuta serca: jaśmin, dzika konwalia, Nuta głębi: paczula, mech. Mi tak średnio podpasował, napewno zużyję, ale nie jest to mój zapach, trochę duszący. Pachnie mi bardzo różano.


Kupiliśmy jeszcze zapach dla mojego męża. Wcześniej miał okazję już go wąchać , dlatego zdecydował się na wodę toaletową Hoggar, 65zł za 75ml. Głęboki, orientalny, zmysłowy zapach, przetykany świeżymi nutami stanowi unikalne połączenie łagodności i mocy. Bardzo mi się podoba, jest taki męski, ale też super na codzień.

W paczce były także dwie próbki, jedna kremu na dzień a druga zapachu dla mężczyzn.

Lubię tę firmę i choć nie przetestowałam jeszcze wielu produktów, to będę wracać po sprawdzone a czasem na pewno kupię coś nowego, zwłaszcza że kuszą promocjami :)

4 komentarze:

  1. Lubie ich żele pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też, szampony też mają niezłe:)

      Usuń
    2. ja lubię ten szampon z oczarem, ale już zamówiłam kolejne do testowania bo miałam kupon na 30zł :)

      Usuń
  2. Zacne nowości :) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń