poniedziałek, 2 marca 2015

Najlepsze kosmetyki Beglossy

Skusiłam się i mam i ja pudełko od Beglossy Najlepsze Kosmetyki 2014.
Znalazłam w internecie kod i dostałam dodatkowo dwa kosmetyki, niestety pudełko jest już wyprzedane. Całość za 59zł. Ogólnie nie subskrybuję pudełek w tej firmie, ponieważ miałam już z nimi niemiłą przygodę, tu także musiałam składać reklamację, ponieważ zapomnieli mi przysłać tych gratisów i czekałam ponad tydzień na dosłanie.




1. TOŁPA
tołpa by Mariusz Przybylski, balsam-olejek do demakijażu twarzy
2. BANDI
Krem z kwasem migdałowym i polihydroksykwasami
3. SANASE
Chocolaterapia Peeling Dotleniający
4. VASELINE®
Intensive Care Essential Healing
5. BENEFIT
COSMETICSthey're Real! Mascara
6. BENEFIT COSMETICS
it's potent! eye cream
7. Organique
Cukrowa pianka peelingująca do ciała



Prezentami był balsam do demakijażu i cukrowa pianka.
Jak narazie wypróbowałam już krem pod oczy (dobrze nawilża i sprawdza się pod makijaż, ale jest drogi i nie kupię go), enzymatyczny peeling, który pachnie kakao i delikatnie oczyszcza oraz balsam myjący, który jest jak zwykłe mleczko do demakijażu w dodatku zostawia dziwne uczucie oleju na buzi. Balsam do ciała Vaseline zużyłam już cały, jest bardzo niewydajny, ale ładnie pachnie, szybko się wchłania, nie zostawia filmu na skórze oraz nie jest drogi, może kiedyś się jeszcze spotkamy :)


4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. akurat wszystko w tym pudełeczku jest dla mnie nowością, więc chętnie je testuję :)

      Usuń
  2. Tusz Benefit bym chętnie wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czytałam o nim skrajne opinie, jednym się sprawdza, innym nie, dlatego cieszę się że mogę i ja go przetestować

      Usuń